logo
Alaberz
0990 432 10 14
اجاره تجهیزات از کارگروه انبار باشگاه کوهنوردی آلابرز
فرآیند:

اجاره تجهیزات از کارگروه انبار باشگاه کوهنوردی آلابرز

1401/07/15

در این بخش به روند استاندارد دریافت تجهیزات از کارگره انبار باشگاه کوهنوردی آلابرز اشاره می‌کنیم. باشگاه آلابرز در تلاش است تا با ارائه خدمات به روز و کامل شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان همراهی کند.

فرآیند کارگروه انبار باشگاه کوهنوردی آلابرز

  1. درخواست اجاره تجهیزات از جانب تمام متقاضیان به مسئول کارگروه انبار ارجاع می‌شود.

تبصره: کارگروه فنی به دلیل تقاضای زیاد تجهیزات می‌تواند مستقیما تجهیزات را طبق آیین نامه کارگروه انبار باشگاه کوهنوردی آلابرز اجاره دهد.

  1. اعلام هزینه به مشتری با توجه به نرخ‌های محاسبه شده در فرم هزینه استهلاک که هر فصل به روز رسانی می‌شود انجام می‌گیرد و شماره کارت مورد نظر نیز به متقاضی ارسال می‌گردد. شماره کارت: 6104337650797655
  2. متقاضی فرم تهیه شده را تکمیل کرده و فیش واریزی را به مسئول کارگروه انبار ارسال می‌کند. همچنین کارت ملی متقاضی به امانت نزد مسئول کارگروه انبار باقی می‌ماند.
  3. تحویل وسیله به متقضایان در موقعیت مشخص شده از جانب باشگاه کوهنوردی آلابرز انجام می‌گیرد در صورت استفاده از پیک هزیه بر عهده متقاضی است.
  4. فرآیند بازگشت وسیله طبق قوانین مندرج در فرم امضاء شده انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که وسیله مجدد باید به دست مسئول کارگروه انبار برسد.
  5. تعداد روز برنامه از روز تحویل کالا تا روز برگشت محاسبه می‌گردد.

تبصره: برای تحویل و برگشت تجهیزات امکان در نظر گرفتن یک روز فرجه وجود دارد.

  1. در موارد خاص مانند افراد نزدیک به باشگاه یا متقاضیانی که از شهرستان به برنامه می‌پیوندند، وسیله تحویل سرپرست آن برنامه شده و در شروع برنامه به متقاضی تحویل داده می‌شود. در آخر برنامه مجدد وسیله از متقاضی دریافت می‌گردد.

تبصره: لازم به ذکر است واریز هزینه باید قبل از برنامه انجام گیرد.

نکات مهم:

  1. هیچ ابزاری بدون رسید از انبار خارج نمی‌شود.
  2. هزینه اصطلاک به دست آمده بر طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته در بخش گسترش بخش انبار هزینه می‌شود.
  3. ثبت درخواست اجاره لوازم 48 ساعت قبل از برنامه و تحویل ابزار 24 ساعت قبل از برنامه انجام می‌گیرد.
  4. لوازم مورد نیاز برای تمارین هفتگی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های برون مرزی به نام سرپرست یا مسئول کارگروه رسید می‌شود و نرخ استهلاک به شماره کارت کارگروه انبار واریز می‌شود.