logo
Alaberz
0990 432 10 14
محدثه احمدی

محدثه احمدی

1401/03/15

من محدثه احمدی متولد سال 1369 هستم و در رشته مهندسی مکانیک ماشین آلات تحصیل کرده‌ام و مادر دو فرزند به نام های آلا و البرز هستم. همواره سعی بر آن کرده‌ام که در هر مجموعه‌ای که وارد می‌شوم بهترین خودم باشم و تلاشم را برای بهبود عملکرد و بازده بالا کار در محیطی که هستم انجام می‌دهم، این فعالیت در در یک برنامه کوهنوردی باشد یا محل کار فرق نمی‌کند مهم رسیدن به بهترین نتایج است.

از سال 1380 کوهنوردی رو آغاز کرده‌ام و در گرایش های مختلف آن فعالیت می‌کنم از جمله فعالیت‌های من در این زمینه صعود به اکثر قلل شاخص ایران و فعالیت بر دیواره لجور می‎باشد.

من به عنوان مسئول روابط عمومی کارگروه پزشکی کوهستان از سال 1393 الی سال 1400 مشغول به کار بوده‌ام و همچنین  به عنوان مسئول روابط عمومی کارگروه حفظ محیط زیست کوهستان از سال 1399 الی 1401 با این کار گروه همکاری می‌کردم.

دارای مدارک مربی راهنمای کوهستان و یخنوردی در سطح باشگاه می‌باشم. دارای کارت راهنمای طبیعت گردی و راهنمای تخصصی کوهستان هستم.

در زمینه کاری در شرکت هماورد تکلان در بخش مهندسی مشغول بوده، در دانشگاه علم کاربردی در بخش ستاد با عنوان کارشناس نظارت و ارزیابی نیز فعالیت داشته‌ام  و سپس در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز به ادامه فعالیت پرداخته‌ام.

در حال حاضر با باشگاه کوهنوردی آلابرز همکاری می‌کنم و در بخش های مختلف باشگاه مشغول به فعالیت هستم.