logo
Alaberz
0990 432 10 14
یوسف تقی‌زاده

یوسف تقی‌زاده

1398/06/31

مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه کوهنوردی آلابرز

یوسف تقی‌زاده، کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک دانشگاه صعنتی امیرکبیر و انصرافی دکترای همین رشته از همین دانشگاه که سابقه طولانی فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی را داراست، همچنین وی فارغ التحصیل DBA دانشگاه تهران هست و سعی کرده است در طی این سالیان به دنبال فعالیت مورد علاقه خود برود به این دلیل، با توجه به علاقه شخصی به فعالیت در حوزه گردشگری تحصیلات و فعالیت‌های متفرقه خود را متوقف ساخته و وارد حوزه گردشگری و به طور تخصصی حوزه کوهنوردی شده است.

وی همچنین به عنوان موسس و مدیر عامل اقامتگاه بوم‌گردی قاراپاپاق واقع در استان آذربایجان غربی، روستای حسنلو نیز فعالیت می‌کند و تمام تلاش خود مبنی بر برگزاری برنامه‌هایی متناسب با حوزه اکوتوریسم را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات متناسب در هر دو مجموعه گامی محکم، استوار و نوین در راستای فعالیت‌های گردشگری مبتنی بر توسعه پایدار بردارد. آلابرز به عنوان مجموعه‌ای جوان و توانمند به دنبال ارتقاء سطح آموزش در حوزه کوهنوردی و ورزش‌های کوهستان می‌باشد.

در کنار این دو مجموعه با تاسیس پایگاه داده گردشگری با نام دکوول توانست در حوزه‌های مختلف گردشگری گامی استوار بردارد و بتواند زنجیره خدمات دهی خود را به نوعی کامل کند. حال در راستای گسترش تیم خود به دنبال ورود به حوزه‌های نوین گردشگری به خصوص کوهنوردی است.

از سوابق کوهنوردی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: