logo
Alaberz
0990 432 10 14
درباره سازمان
معرفی آلابرز:

درباره سازمان

1397/05/23

در این بخش، شما با ارزش‌های سازمان و مفهوم شکل دهنده آلابرز که می‌توان اساس فعالیت این سازمان دانست آشنا خواهید شد.

مفهوم آلابرز

   آلابرز مفهومی از نعمت و روزی، بزرگی و عظمت، سرخی شقایق و لاله، درخت تنومند و کشت و کشاورزی را در دل خود دارد. رنگ قرمز مستتر در این کلمه همچون خون سرخ جاری در رگ های انسانیت، حیات بخش مجموعه گردشگری است که به دنبال توانمند سازی طبیعت تحت شکنجه کشور عزیزمان راه در پیش گرفته است.

   امروزه اکوتوریسم و توسعه پایدار به عنوان یکی از مهمترین ملزومات بقاء آثار طبیعی و حتی تاریخی، می تواند پاسخی مناسب به دغدغه های زیست محیطی و فجایع اکولوژیکی که فقط در چند قدمی ما خانه افکنده را ارائه کند. مجموعه گردشگری آلابرز الهام گرفته از کوه های برافراشته البرز اما با تفکرات و ایده های نو و با همیاری مخاطبان در صدد پاسخ گویی به این معضلات بر آمده است.

 

بیانیه ماموریت

   آلابرز مجموعه‌­ای است برای اجرای علمی برنامه‌­های وابسته به کوهستان و آموزش‌­های این حوزه بر پایه توسعه پایدار به عنوان مرجعی قابل اتکا برای مخاطبان

 

ارزش‌های سازمان

 

 شخصیت برند

   آلابرز کوهنوردی باهوش و پرانرژی است که به اهدافی بالاتر از سطح جاری در جامعه می‌اندیشد و به دنبال اجرای صحیح فرآیند آموزش و جذب کوهنورد و در آینده گردشگران طبیعت‌گردی و ایرانگردی و جهانگردی است. آلابرز با بدن و روحی ورزیده و کاوشگر، آماده اجرای برنامه‌هایی سخت و خارج از تصور با مدیریت دقیق و علمی ریسک است.

 

 شعار سازمان

زندگی را زندگی کن (Live your life)

 

 واژه‌شناسی آلابرز

برز

آلا